در صورت ثبت مغایرت در آدرس پستی، چه اقدامی باید انجام دهم؟


⏺ مربوط به ثبت نام الکترونيکي در نظام مالياتي
⏺ مربوط به سوالات و نکات عمومی


در صورت ثبت مغایرت در آدرس پستی، چه اقدامی باید انجام دهم؟

آدرس اقامتگاه قانونی شما توسط سازمان امور مالیاتی کشور اعتبارسنجی می شود. برای این منظور، کد پستی و آدرس ثبتی شما با کد پستی و آدرس ثبت شده در اداره ی پست مقایسه می شود و در صورت عدم مطابقت این اقلام اطلاعاتی با یکدیگر، در اطلاعات ثبتی شما مغایرت ثبت خواهد شد.

در این موارد، سازمان امور مالیاتی، به تاییدیه ای از سمت اداره ی پست نیاز دارد. به اداره ی پست مراجعه نموده و تاییدیه ی پستی تهیه نمایید. اداره ی پست در این تاییدیه باید تایید نماید که کد پستی ثبت شده توسط شما، به آدرس اعلام شده توسط شما تعلق دارد. برگه ی تاییدیه ی پستی را به حوزه ی مالیاتی خود تحویل دهید. این برگه توسط همکاران ما، در پرونده ی الکترونیکی شما پیوست شده و جهت بررسی و اعتبارسنجی مجدد به قسمت مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

دقت نمایید، چنانچه کد پستی و آدرس مندرج روی قبض تلفن محل اقامتگاه قانونی شما ( آخرین قبض دریافتی) با آدرس اعلام شده توسط شما همخوانی دارد، می توانید این قبض را به حوزه ی مالیاتی خود تحویل دهید و نیازی به تهیه ی تاییدیه ی پستی نمی باشد.



آیا سوال خوانده شده برای شما مفید بود؟
بله
خیر


سوال بعدی
  
سوال قبلی
  
⏺ شماره مرجع سوال: 28
⏺ تاریخ آخرین بروزرسانی: 1395/03/05

⏺ سوالات اخذکد فراگیر
⏺ راهنمای استفاده از سامانه پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیک

لیست همه سوالات
  


پربازدید ترین سوالات مرتبط با این بخش
⏺ برای ثبت نام در سامانه ی ثبت نام شماره اقتصادی از کجا شروع کنم؟
⏺ چگونه می توانم وارد سامانه ی پیش ثبت نام و ثبت نام شماره اقتصادی شوم؟
⏺ اطلاعات نام کاربری و کلمه ی عبور را دریافت نموده ام، برای ادامه ی فرآیند ثبت نام چه اقدامی باید انجام دهم؟
⏺ آیا این امکان وجود دارد که اطلاعات نام کاربری و کلمه ی عبور را حضورا در حوزه ی مالیاتی تحویل بگیرم؟
⏺ در مرحله ی پیش ثبت نام، چگونه می توانم از فرآیند ثبت نام خود، مغایرت یا تایید اطلاعات از سمت سازمان امور مالیاتی کشور آگاهی یابم؟
⏺ اطلاعاتی هویتی را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، اما باز هم مغایرت در اطلاعاتم ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
⏺ برای یک واحد کسبی، اشتباها بیش از یک ثبت نام انجام داده ام و به ازای هر یک از ثبت نام های اضافی، برایم پیامک هایی از سمت سازمان ارسال می شود، چه اقدامی انجام دهم؟
⏺ آیا شرکاء به صورت جداگانه باید ثبت نام انجام دهند؟
⏺ آیا امکان تغییر دادن مودی اصلی در ثبت نام اشخاص حقیقی وجود دارد؟
⏺ اطلاعاتی هویتی خود را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، همچنین با مراجعه به سازمان ثبت احوال از یکی بودن اطلاعات مندرج در این سازمان و اطلاعات ثبت شده روی کارت ملی خود اطمینان حاصل نموده ام، اما باز هم در اطلاعات هویتی، مغایرت ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟